Några bra saker med November !

Hej, jag måste börja med att säga förlåt för min ur usla uppdatering här i bloggen i går & i dag. I går gick jag ner till plan & tränade lite lydnad med Ella, det gick väll hyfsat. Sen när jag kom hem så åt jag och sen sommnade jag, klockan 7.. och vaknade sen igen vid 11. Kände mig ganska hängig.. hade ont i halsen, onti huvet & kände mig allmänt häging. Och när jag vakna i mornse var det ju inte derekt bättre.. snarare tvärtom, värre ! Hade lite feber på morgonen också.. men nu är det som tur är bättre !:) Har ingen feber nu iafl. Så jag ska nog till skolan i morn, vill inte komma efter så mycket. Men nog om det. Nu till rubriken !:) Ja jag har faktist kommit på en del bra saker med november !:)



 

  • Ella blir 7 månader
  • Det är inte så långt kvar till jullovet
  • Det är inte så långt kvar till julafton
  • Det är utställning, om 3 dar !!:)
  • Det är inte så långt kvar till min födelsedag ( Januari )
  • Det är inte så långt kvar till husdjursmässan



Ja det var några bra saker med November. :) Funderar även på att delta på '' my dog '' i Januari i gbg ( göteborg ) på svenska mässan :) Men vi får se hur det blir med det, de är ju trots allt i gbg & det är en bit här i från, typ 30 mil ! Man bor ju trots allt i sthlm ;) Haha :P Men jag hoppas iafl på det :)

Men nu ska jag ta & plugga.. -.- Tråkigt ! Jaja.. engelska 41 glosor & franska.. det är bara att börja då.




CIAO !<3

















Kommentarer
Postat av: Maja

är husdjursmässan i kista ?!?! love you <3

2009-11-13 @ 17:43:12
URL: http://majazoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0