Nytt trick !:)

Hejsan !

Ja, som ni säkert ser så har jag en ny bakrund nu :) Ganska nöjd med den.. känns bara väldigt höstigt menmen.. det är väll höst ? Eller okej, snart ( eller kanske nu, jag vet inte ) vinter menmen.. har den som jag har nu tills vidare.

Just det, har faktist lärt Ella ett nytt trick som jag trode skulle ta åratal ( övertrivet ) att lära henne. Har nämligen lärt henne att hoppa upp i min famn. Jag stog först på knä och prövade och det gick hur bra som helst. Sen ställde jag mig upp men stog lite böjd och det gick också hur bra som helst. Så är riktigt nöjd !:)

Tog även en prommenad med Ella, eller ja jag ( och Ella ) var med Sabina och vi gick runt lite som vanligt. :)

I morn blir det nog prommenad med Evelina och hundarna, hennes hundar Mimmi och Molly. :) Blir kanske en sväng runt elljusspåret och kanske även lite träning :) Ska komma i gång med ringträningen med Ella också. Fick ju kritiken '' behöver ringträning '' bl.a när jag var på utställningen i Surahammar. Och ja, jag ska skriva ett längre inlägg om det någon dag.

Ska ta och sätta mig ock plugga nu, har engelska prov på torsdag. Annars en relatift lung vecka faktist. Har några läxor menmen. Har även utvecklings samtal på fredag och det är inget jag ser i fram i mot ! Hatar det värkligen. Men fick ju godkänt i alla ämnen på mina omdömmen så det är nog inte så farligt. Ska även ta sprutan mot svininflenasan nästa vecka på onsdag-torsdag, inte heller något jag ser fram i mot. Har fobi för sprutor ! Men ska köpa sånt där bedövnings plåster och sätta på innan så känner man inget.

Men vi hörs, antingen senare eller i morn.




Kram !<3









http://hundlivet.weebly.com


Kommentarer
Postat av: Sanna

Härligt ny bakgrund :)



Sv: Hihi, tack tack :D

Japp, roligt det (Y) :)

2009-11-18 @ 16:13:10
URL: http://ladyinash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0