Plugga -.-

HejHej !<3


Nu sitter jag här med datorn i knätt och bloggar, trots att jag inte borde... jag borde igentligen sitta framför läxbökerna :( Gud har typ skit mycket läxor känns det som.. har hem prov i franskan också -.- * suck * Jaja.. bara att börja plugga då.. undrar vart tiden till Ellas lydnads träning tog vägen ? Jag som hade tänkt att debutera med henne till våren alltså i februari, mars... Får se hur det blir med det nu när jag har så himmla mycket läxor och sånt. Men nu har jag faktist inte tid att sita här längre.. måste plugga -.- Tror tyvärr inte det kommer bli något mer inlägg i dag, hinner helt tänkelt inte, sorry...





Ha det bra !<3










Kommentarer
Postat av: Maja <3

jag har oxå skit mycket läxor OCH prov ! :O:O

2009-11-03 @ 20:04:16
URL: http://majazoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0