Promenad/jogging & pälsfixning !:)

Hej, ska snart ut på en promenad, blir kanske lite jogging också. :) Men min lilla älskling Ella !<3 Sen blir det ducha för mig & pälsfixning för Ella. Måste trimma henne, på vissa ställen ser hon ut som lambi... * haha * Så måste ta tag i det tills utställningen. Som det bara är 5 dgr kvar till nu !:D * glad ! * Tänkte även ( om jag hinner ) kollar om det finns några kurser man kan gå. Kanske någon helgkurs eller någon. Är riktigt sugen på att gå kurs faktist :D Så jag ska se om jag kan hitta något. Måste tyvärr också plugga.. usch ! Menmen jag har ju 41 glosor i engelskan, franska & så någon engelska text & nå övningar till den.. stressig vecka eller ? Svar, ja ! 41 glosor ! Vi brukar bara ha 15.. ! Menmen... dags att gå ut på promenad nu med Ella. Vi hörs kanske sen, vi får se.




CIAO !










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0