Prommenad & Agility träning

Hej !

Var ute på en prommenad runt elljusspåret med Ella förut och det är inget jag rekomenderar om man inte vill bli skit lerig, för det var det värkligen ! Sen tränad vi lite agility :) Satte upp en liten kombination och körde, och jag måste säga att det gick riktigt bra !:) Nu börjar hon värkligen sätta slalomen :) Så jag är nöjd med träningen !

I dag fick vi sluta tidigare, 11.45 i stället för 13.00 :) Hade ju utvecklingssamtal också, och det tog typ 8 minuter, haha !:P Men det var typ bara '' ja, du jobbar bra och gör dina läxor bläbläblä. Så det fanns typ inget att prata om och mina föräldrar är inte såna som ska sitta och prata om annat sen i hundra år också, villket är riktigt skönt !:) Så nu har jag det avklarat också.

Och nu ska jag snart titta på '' fortsättningen '' av idol, alltså vem som åker ut.

Och i morn blir det nog lite träning med Ella och sen på kvällen ska jag till en kompis på fest :) Så det är typ vad jag ska göra i morn. Och på söndag ska jag ev åka till ersta sjukhuset och hälsa på min gammelmormor som opererats för cancer. Fick äntligen veta att allt gått bra !:)




Ska ni hitta på något skoj i helgen ? Någon som ska se New moon ? Jag vill värkligen se den, den värkar jätte bra!









hemsidan



Kommentarer
Postat av: Hanna <33

När dem sa att new moon var elva års gräns så blev jag jätte glad. :D Jag ska nog se den någon dag. Jag vet att det var en onödig kommenter men... ja, ja, ja så är det bara :P



Puss /Hanna

2009-11-20 @ 22:43:32
URL: http://furustens.blogg.se/
Postat av: Sanna

Sv: tack så mycket för tipset! har vart inne där någon gång men har liksom aldrig orkar kolla hur man gör, haha Hannah har ju hjälpt mig med designen på min blogg innan. Men jag kollade lite hur man gjorde en header o sånt och jag tror jag förstår nu, får testa det någon gång :D tack ännu en gång <3



Kram

2009-11-21 @ 11:26:13
URL: http://ladyinash.blogg.se/
Postat av: Maja <3

haha jga måste se 1:an först. Inte mycket faktiskt lite agillity. Vad skönt att allt gått bra. haha kuligt med fest. haha jag gick oxå i skogen (gömmaren) så både mina kompisar och zoro och hanns kompisar blev skitiga. men det är ju kul med hundarna i alla fall saärskilt när vi kunde hadom lösa hela vägen. <33

2009-11-21 @ 19:16:33
URL: http://majazoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0