Prommenad & nu träning

Hejsan !

Kom nyss hem från en prommenad med Evelina och hundarna. Gick inte så långt, bara en liten sväng.

Och nu är det dags för träning :) Tänkte träna lite lydnads moment ( man kan ju faktist göra det inne :) ) och även lite freestyle. Kankse kan filma så ni får se lite :)

Har väll inte gjort något speciellt i dag, varigt i skolan sen efter skolan åkte jag en snabbis till Huddinge centrum för jag skulle byta ett par jeans jag hade köpt som inte satt nå bra. Sen hittade jag även en väska som jag hade tänkte köpa men då hade ju jag bara 150 kronor och den kostade 179 * suck * jaja.. får bli en annan dag i stället. Kanske i morn efter mitt utvecklingssamtal * usch * inget jag ser fram i mot. Har det klockan 13.30 och vi slutar 13.00 så jag får sitta på skolan i en halvtimme * suck *

Men vi hörs sen, hej !









hemsidan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0