Ska åka till Handen ( Haninge ) nu.

Hej, har igentligen inte så mycket att skriva.. haha. Sitter just nu med datan i knät & ska snart åka till Handen. :) Mamma & pappa ska köpa en ny micro  för våran har gått sönder.. och jag ska gå in på Grizly ( en stor djuraffär ) och köpa ett nytt koppel eftersom mitt bästa gick sönder i går.. har igentligen typ 10 stycken men det var mitt bästa som gick sönder.. och så ska jag köpa en ny klicket eftersom jag var så smart & lärde Ella klicka själv.. och då gick den såklart sönder. Ska även ta med mig mitt pressent kort på HM & gå in och kolla om jag hittar något där. :) Så det är typ vad jag ska göra i dag. Och så ska jag ju ta lite nya bilder så inte bloggen blir så tråkig med bara en massa text hela tiden.. Men nu ska jag gå & göra mig i ordning så vi hörs sen.


CIAO !<3










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0