Snabb uppdatering !

Hej, detta får bli ett snabbt inlägg. Ska nämligen till farmor & farfar på midda.. inte än då men vid typ 3-4 elr nått. Men har såklart med mig datan så jag kommer blogga :) Hunden, datan & mobilen, då är man sysselsat. Haha :P Men iafl.. måste typ gå & göra mig i ordning nu. Men vet ni, det är bara en vecka kvar till utställningen i susrahammar nu !:D Happy !:D Eller för att vara mer exakt så är det faktist bara 6 dagar kvar, det är nästa lördag. :) Längtar ! Det är ju min första officiella. :) Men vi hörs sen !<3


Ha en fortsatt bra dag allesammans !<3













Kommentarer
Postat av: Maja <3

ska du ställa ut henne där :O (var inte det typ i skåne?)

2009-11-08 @ 14:28:24
URL: http://majazoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0