2 dar kvar !!

Hej, förlåt för att jag inte skrivit nått inlägg tidigare.. men jag tog en promenad med Ella och sen har jag varit en stund med Sabina nu i kväll. Men jag skriver ett inlägg nu :) Tänk nu är det bara två dar kvar, naaw !! Gud jag blir bara mer och mer närvös för varje dag, usch !! men jag ser ändå fram i mot det jätte mycket :) För det ska bli jätte roligt, det är bara det att jag är närvös !! Iofs så kommer vi säker att bli diskvalifiserade ( stavning.. ? ) haha jag tror att det är så iafl men men.. Men jag är skit nörvös eftersom hon har sitt lilla lilla betfel också, så jag är typ rädd för vad domaren ska säga om det.. Sen kan jag ju också säga att jag är närvös in för när vi ska kolla om det har växt bort.. Iofs så gör det ju inte så mkt men jag vill veta, haha ni vet hur jag är.. dvs jag vill veta allt på en gång.. aja skriver mer sen.




Ciao <3









Karolina Persson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0