<3

Hej, i dag var jag som sakt och köpte ny jacka och det blev även ett par nya skor :) Jackan är hel vit och det är typ täckjacka :) Och skprna är också vita, matchande :) haha.. aja.. tänkte bjuda på ett par bilder sen senare på Ella som jag tog i dag :) Kan nog även slänga in en bild på jackan och skorna. Men nu måste jag städa mitt rum.. för ni vill inte veta hur jävla stökit det är.. jaja får väll göra det nu om jag ska få det gjort. Aja.. bloggar mer sen och lägger in dom där bilderna ochså :) Ciao <3









http://ellashemsida.webs.com
Karolina Persson

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack snälla du :) <3 roligt att du gillar bilderna på Spicy :)



Åh va glad jag blir :D va roligt att du följt min blogg sen i sommras och du tycker den är jättebra, tack tack tack va glá ja blir, hihi :D <3 din blogg är också Väldigt bra ska du veta! (Y) :)

2009-09-20 @ 19:54:44
URL: http://ladyinash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0