.. <3

Hej, Asså jag orkar inte skriva nu.. Det är så att min uppfödares ena hund har fått somna in.. :'(
Kajsa, en blandning mellan golden och någon mer som jag inte kommer i håg. Hon blev 13 år 3 månader och 16 dagar. Men även fast det inte var min hund så började jag gråta och skaka.. jag är sån för jag vet hur det känns, dvs för jävligt !! Man saknar så jävla mkt !! Jag har typ legat och bara tittat upp i taket och skakat i en timme.. Stakars Leena det måste vara jätte hemskt för henne.. jag skulle nog inte klara av det.. men jag orkar bara inte lägga in några bilder nu, sorry men vi får ta det i morgon. Vila i frid Kajsa 960526 - 090911.. <3










Karolina Persson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0