Bilder från utst 5/9 09

Hej, ja nu kommer bilderna från i går :D
Vi blev som sakt placerade 3 gånger :D
Först i valpklass där vi blev 4:a sen i juniorhandling blev vi 3:a och så gick jag ju även med min uppfödare i avelsklass där hon blev 1:a !! Grattis Leena !! :) ( igen ) och så gick jag ju även med Maya men vi blev tyvärr oplac.. Men jag är supernöjd ändå :) Så här kommer bildena från i går.


























Ja där var iafl några utav bilderna :) Mina favoriter är 12:an och 13:on dom när vi står på prispallen :) Om ni undrar vem tjejen på den 10:e bilden är så är det dommaren. Och på dom 2 sista bildena är det Tank, Ellas pappa :) <3 aja skriver mer sen.



Kraam <3









Karolina Persson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0