Agility träning 27/9 09

Hej, nu i kväll körde jag lite agility med Ella :) Fick värkligen upp motivationen efter i går :) Jag gjorde bara en jätte liten kombination med ringhinder, långhopp och slalom, meningen var att träna på långhoppet :) Villket gick superbra för att vara första gången !! :) Hon tog det galant och rev bara 3 gånger !! Helt otroligt för att vara första gången !! Ella har också gjort stora framsteg i slalomen :) Nu har hon jätte bra fart och springer igenom den gaalant och håller inte på och hoppar efter min hand när jag visar. Men jag har märkt att jag måste träna mer på min handling, jag måste visa mer tydligt från villket hål hon ska in i slalomen. Tog en bild på den lilla kominationen jag gjorde som jag tänkte visa er :)





Kommer nog att träna i morn också om jag hinner, jag har ju kurs i morn också. Och så lovade jag ju att jag skulle ladda upp bilderna som jag tog från valpträffen, men jag orkade inte i dag.. jag har fixat det på hemsidan så ni får gå in där och kolla ( http://ellashemsida.webs.com ) jag laddar upp dom här om jag hinner i morn.









http://ellashemsida.webs.com
Karolina Persson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0