..

Hej allihoppa <3

Kom hem från skolan för ca en halvtimme sen eftersom bussarna går så jävla sällan !! :@
aja.. ska väll typ ägna min eftermidda till läxor och så ska jag väll gå en promenad med Ella sen.
Hoppas iafl att ni ska göra något roligare än jag, jävla läxor !! :@ I hate it !! Vad ska ni göra i eftermidda ??
aja.. nu ska jag väll typ ta en promenad med vovvsen <3 Tänk nu äre bara 3 dar kvar, naaw gud vad jag är närvös, jag blir bara mer och mer närvös för varje dag som går.. haha gud vad jag är töntig men jag kan faktidt inte hjälpa det.. det är liksom första gången. Men som sakt det kommer nog att gå bra. aja.. skriver mer sen.


Byee








Karolina Persson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0