...

Hej, grundlydnadskursen gick superbra :) Jag hinner inte skriva här men jag skriver om både den och valpkursen på vår hemsida: http://ellashemsida.webs.com och mkt, mkt mer så gå gärna in och kolla :)
Ja eftersom jag ska på klassresa i morn så blir det tyvärr inget bloggande i morn.. sorry.. jag är ledsen men så blir det tyvärr men jag skriver nog iafl ett litet inlägg på torsdag kväll när jag kommer hem, om jag inte är helt död.. asså jag menar trött. menmen jag måste nog gå och göra mig i ordning för sägen nu, klockan blev visst väldigt mkt plötsligt, halv ett ( 00.30 ) haha dags att sova nu om jag ska orka upp i morn. aja.. vi hörs på torsdag. Jag nåss på mobilen om det är nått.


Kram & Puss <3









Karolina Persson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0