...

Hej hej, förlåt för dålig uppdatering i går.. men jag är fortfarande sjuk så jag orkar inte göra så mkt..
Jag tror att jag ska försöka att ladda upp lite mer bilder här på bloggen För det gillar ni väll ??  Det blir nog lite roligare då :) För en bild säger mer en 1000 ord !! aja.. har väll igentligen inte så mkt att skriva.. jag har kanske lite gammla bilder som jag kan ladda upp sen :) Jag har iafl uppdaterat hemsidan, jag har laddat upp lite nya bilder på mig elr igentligen så är dom inte så bra eftersom jag aldrig kan bara vara helt normal på ett kort.. menmen jag tror jag avslutar här nu så skriver jag mer sen.









http://ellashemsida.webs.com
Karolina Persson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0