Förlåt..

Hej, förlåt för att jag inte uppdaterade nånting i går men jag hann värkligen inte.. :( Men jag lovar att det ska bli bättre :) I da var typ min otursdag.. jag har skärt mig ordentligt på fingret.. det lossnade typ en massa skin och blöde skit mkt. Det var så att jag skulle lyfta en slags plåt grej elr asså jag vet inte hur man ska förklara det men hur som hels så rispade jag upp och skärde mig ordentligt.. Tur att man inte syr när det är på fingertoppen, för jag har skräck för det !! För om det hade varit någon annan stans så skulle man sytt eftersom det är ganska djupt.. menmen hur som hels så sliper jsg det. Har inte gjort något specillt i dag derekt.. typ varit i skolan bara. Aja.. skriver i morn när jag kommer hem.Ciao <3









http://ellashemsida.webs.com
Karolina Persson

Kommentarer
Postat av: Sanna

Så lite så, tack själv du :D :)

2009-09-25 @ 15:25:36
URL: http://ladyinash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0