Grundlydnadkurs :)

Hej, japp i dag börjar grundlydnadskursen jag och Ella ska gå :)
Och ja.. jag ska skriva lite hur det gick i går på valpkursen men jag gör det på min hemsida ( som jag ska uppdatera när jag kommer hem.. ) Men jag kan iafl säga att det gick mkt mkt bättre än förra gången och jag hoppas att min sjärna är lika duktig i dag :) Men jag skriver mer sen. Den börjar kl 19.00 och håller på till 20.30 så skriver sen när jag kommer hem. Och så måste jag packa också.. suck.. !! Jag ska ju på klassresa i morn. Men jag hatar att packa !! Det är så jävla tråkit !! Den ända gång det är kul är när jag ska på utställningar, men då packar man ju roliga saker !! Nu ska vi typ packa kläder och skor och aa.. ni fattar och sånt hatar jag att packa, det är så jävla tråkit för jag orkar ändå inte packa upp det när jag kommer hem.. och desutom är det ju mkt mer lockande att gå ut och träna agility med Ella än att stå och packa en väska !! aja.. jag måste ju ändå så jag får väll försöka hinna med det i kväll.. asså gud jag har ju typ hundra andra saker som jag faktist måste göra, som för det första är mkt roligare än att packa och som för det andra också är viktiga.. elr aa typ. menmen jag får väll försöka att hinna iafl.. men nu måste jag dra.



Ciao <3









Karolina Persson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0