Läxor, BLÄÄÄ !!

Japp som rubriken tyder så har jag fkng skit läxor att göra !! I hate it !! aja.. det är iafl matte och engelska.. SUCK !! Jag är fortfarande lite sjuk men det är bättre nu så i morn ska jag till skolan. Och efter det så blir det agility träning och en ordentlig långpromenad som inte min lilla vovve fått på några dagar nu.. hon har ju gått promenade med mamma elr pappa men inte derekt runt elljusspåret. Menmen i morn blir det träning och långpromenad :) Ska ta med mig kameran och fota lite då också :) För det gillar ni väll ?? aja.. måste väll fortsätta med läxan nu, tyvärr.. :( aja.. skriver mer sen, kanske bjuder på några gammla bilder om jag hittar några också :)









http://ellashemsida.webs.com
Karolina Persson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0