Sjuk :(

Hej, ja som rubriken tyder så är jag sjuk :(
Jag är jätte förkyld.. :( vrf ska man alltid bli sjuk när man som minst vill det ?!
Nu missar jag min och Ellas lydnadskurs också, FAAAN !! Jag hatar att vara sjuk !!
aja.. jag har iafl en annan sak som jag ser fram i mot :) Nämligen valpträffen den 26:e :D
Det är inte den här helgen som kommer utan helgen efter det :) Men det ska iafl bli jätte kul att träffa alla valpar och ägare :) Jag vet inte riktigt vart någon stans det skulle vara men iafl någon stans i Södertälje :) Så jag har iafl något att se fram i mot :) Men nu ska jag nog ta och vila lite, så vi hörs sen.









http://ellashemsida.webs.com
Karolina Persson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0