Super bra placeringar på utställningen :)

Hej, jag är JÄTTE GLAD !! Jag fick jättte bra placeringar på utställningen :) Eller jag blev placerad heter det nog :) Asså domaren väljer ju ut 4 stycken så blir placerade 1:a, 2:a, 3:a & 4:a och i valpklassen kom jag
4:a och hamnade alltså på prispallen :) Jag är super glad och nöjd :) <3 Och sen tävlade jag också i junior handling :) Och även där blev jag placerad, 3:a :) Supernöjd !! Sen så körde jag även med en utav Leenas tikar, Maya för att förut var hon under 12,5 men nu var hon plötsligt över 12,5 och dom var bara 3 stycken så då tog jag Maya åt dom :) Villket var jätte roligt, tyvärr fick vi ingen placering menmen.. man kan ju inte alltid få det. Sen tävlade jag även med Leena i avels klass asså det är när man har en hane elr hona med minst 3 valpar med sig. Så då var det Ellas pappa, Tank, Ella och två andra hundar som också är efter honom. Det blev liksom lite stressigt där på den sista så vi gick in i vanligt koppel och halsband i stället för utställnings koppel.. men vi kom 1:a !! Grattis Leena !! :) Så det gick jätte bra :) Sen så trääfade jag också en jätte trevlig tjej där, Maja :) Hon är jätte snäll :) pappa känner typ hennes mamma för hon jobbar typ sjukhuset. Så efter utställningen så följde jag med dom hem för pappa åkte hem efter juniorhandlig så då följde jag med dom hem och vi åt taccos, gick ut med hundarna ( hon har en jack russell terrier hane som heter Zoro som fyller 1 år nästa vecka ) och hoppade studsmatta :) dom bor jätte fint i ett område i skärholmen :) Vi ska träffas igen i morn :) aja bilder kommer i morn, jag rokar inte nu.. men aja, har inte så mkt mer att skriva.. nu ser vi frammåt !! Nämligen utställningen i vinslöv den 11:e oktober som jag ska försöka få mamma & pappa att åka med på. Fast det liger i skåne så vi får väll se hur det går.. men jag hoppas :) aja skriver mer i morn, då kommer också bilder :)



CIAO <3









Karolina Persson

Kommentarer
Postat av: maja

haha vinslöv skulle vara våran drömm. Jag tror inte heller mamma åker dit med mig... =( !!



Ses idag KRAMAR // Maja <3

2009-09-06 @ 10:10:22
URL: http://majazoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0