Utställning i morn :)

Hej, shit jag är sjukt närvös !!
I morgon är det !! usch vad dagarna gick snabbt plötsligt dåe.. haha men det ska bli sjukt kul :)
Jag åker typ kvart i 9 i morn så jag är där halv 10 :) Mamma och pappa följer med men dom kommer åka hem typ efter min klass eftersom jag kommer att vara där till ungefär 6 och dom ville inte vara där typ hela dan :) Men det kommer bli sjuk kul :) Jag kan ju lova att ni kommer få skit mkt bilder, för jag tar ju såklart med mig kameran :) En sån viktig sak kan man ju inte glömma, haha. Jag har typ varit helt desperat nu på kvällen för att inte glömma nått etc.. jag har typ sprungit runt i hela huset och hämtat saker och sen för att kolla att jag inte glömt nått, liksom gud snacka om att man är desperat dåe.. aja det är ju förstsa gången så aa.. men i morn lär det nog bli ganska tomt på bloggen, tyvärr.. men jag funderade först på att ta med mig datan men eftersom jag åker hem själv sen så blir det inte så. Men jag skriver ju såklart när jag kommer hem på kvällen :) Då får ni resultatet och även kanske lite bilder om jag orkar.. annars kommer dom på söndan, men vi får se om jag orkar elr inte. aja jag tror att jag tar och avslutar här nu.. måste ta att gå och lägga mig nu om jag ska orka i morn.




Ciao & god natt <3









Karolina Persson

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack så mycket för lycka till:et :)

Vad roligt att ni ska på utställning ett lycka till till er också då, kommer säkert gå jättebra för er också :) (Y)



Kram

2009-09-05 @ 00:47:30
URL: http://ladyinash.blogg.se/
Postat av: maja

hej hej

2009-09-05 @ 18:47:04
URL: http://majazoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0