Utställningar

Hej <3

Just nu gör jag inte så mkt..
Har varit ute på en liten promenad med Ella och nu är jag hemma.
Jag är så himmla stolt över min lilla bebbe <3 Hon var värkligen superduktig i går <3<3 :)
Så nu funderar jag på vinslöv ( jrtc of sweden ) och en officiell i surahammar det är också en i hudikssval men det är ändå typ halvvägs till kalix så det tror jag inte mamma och pappa går med på.. men dom andra finns iafl ett hopp :)
Officiell är när alla raser deltar och inofficiell är när bara en viss ras deltar som t.x.m jack russell terrier.
Och jag tycker att det skulle vara superroligt att delta på en officiell med en massa olika raser :) Men jag skriver mer sen.


Ciao









Karolina Persson

Kommentarer
Postat av: maja

har frågestund så fråga på !!

2009-09-06 @ 21:30:31
URL: http://majazoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0